הבוקר קיבלתי החלטה סופית לחסום את סימון סבאג לגמרי אחרי הצ׳אנס שננתי לו:
כתבתי לו הודעה בוואטסאפ והנה ההודעה:
אחרי שהאשמת אותי שהשפלתי אותך ביום רביעי וזה לא נכון.
ואחרי ההשפלה שהייתי צריך להתחנן לקבל כסף עבור ההדרכה.
הגעתי למסקנה ושאחרי שנתת לך הזדמנות נוספת אתה לא מעריך את זה שבאים אליך מהמרכז ומתנהג אני חוסם אותך לצמיתות אבקש ממך לא לפנות אלי יותר שיהיה לך בהצלחה מורה אחר שיהיה מוכן להיפגע ממך.
לא נראה לי שמישהי יסכים ללמד אותך בהתנהגות הזאת
