שרוצים לשמור קובץ אפשר לעשות זאת בשתי הדרכים הבאות:
- תפריט קובץ
- שמירה בשם
- ללכת ללשונית של תיבת הדו-שיח לדיסק c מקומי
- ואז לתת שם ולשמור
הדרך השניה היא:
1) תפריט קובץ
2) שמירה בשם
3) לשמור בתיבת הדו-שיח המסמכים שלי
4) לחיצה על שמור
כל הזכויות שמורות לזיו לפיד