טל: 073-7613611

הדרכות מחשב בשליטה מרחוק

היום קשה למצוא אדם ללא מכשיר סלולארי או ללא מחשב, וזאת כי כיום עולם המדיה שולט, הזירה האינטרנטית מחסה כל תחום והקדמה דוחקת אותנו להתכנס אל מול הטכנולוגיה, להשלים פערים ולהשתלב. המחשב הנו כלי מדהים ורב עוצמה- אם רק יודעים כיצד ניתן להשתמש בו נכון. במחשב ניתן להתעדכן באקטואליה, לערוך סקר שוק מבלי לצאת מהבית, לערוך קניות, לשלם חשבונות, להירשם ללימודים, לעבור קורסים, לתקשר ולהרחיב את מעגל החברים, לקבל מידע, להשקיע בתחביבים ועוד. מכאן שאם גם אתם מבקשים ליהנות מכל זאת ועוד, להרוויח מכלי פשוט לתפעול ובמקביל מאוד חכם- אתם מוזמנים לעבור הדרכת מחשב אצל מורה אדיב, מוכשר ומקצועי- אצל זיו, מייסד "זיו מורה פרטי למחשבים"!

לקחת צעד קדימה

לצד העובדה שגיל הילדים ששולטים במחשב יורד עם השנים, גם ניתן למצוא מגוון אנשים שלא מתקרבים למחשב ואף נרתעים ממנו. במקום להישאר מאחור ולפספס הזדמנויות- אתם מוזמנים להשתלב, ללמוד שגם אתם יכולים לשלוט בכלי המופלא ואף מבלי לצאת מהבית אלא ע"י שליטה מרחוק, ופה נציין לטובה את זיו- מורה למחשב שמציע הדרכה מקצועית גם עבור אוכלוסיות יותר מאתגרות. בין היתר זיו מלמד אנשים בעלי צרכים מיוחדים, קשישים, חרדים ועוד.

מרוויחים מהזירה האינטרנטית

לא כל אדם מתחבר בקלות אל הזירה האינטרנטית ולשפת המחשב, אך יחד עם זאת, עם מעט תשומת לב, ידע מעמיק, סבלנות ושיטות יעילות- כל אחד יכול להשיל מחסומים, להתקרב למחשב, להשלים פערים ולהרוויח בגדול משליטה במחשב, אפילו מבלי לצאת מהבית. מכאן, אם אתם או אדם קרוב לכם מבקש להתפרנס דרך המחשב, לרכוש ידע, לשמר קשרים, או לערוך קניות דרך המחשב, אך יחד עם זאת שאיפות לחוד ומציאות לחוד, טוב לדעת שע"י מורה ייעודי ומקצועי כמו זיו, ניתן לשחות במים- להתחבר למחשב ולהפיק ממנו אינספור יתרונות.

המורה שלכם

אם גם אתם מבקשים שליטה במחשב עבורכם או עבור היקרים לכם (גם עבור בעלי צרכים מיוחדים), אך מבלי לצאת מהבית- אל תתייאשו, אלא השיגו עזרה מקצועית. עזרה מושכלת תגיע בדמות מורה שמכיר שיטות לימוד יעילות, למד את התחום לעומק ובנוסף הוא גם אדם אמפטי וסבלני, אדם מרתק שנעים לצאת עמו למסע של למידה- אדם בדיוק כמו זיו!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button