טל: 073-7613611

הדפסות – שירותי הדפסות נרחבים

רבים מאתנו נתקלים בסיטואציה שמצריכה להדפיס מסמך כלשהו, ואז מגלים את אחד משני התרחישים הבאים: או שאין בבית מדפסת, או שיש מדפסת אבל חבל להדפיס בה כמות גדולה של צבע, הגודל אינו מתאים, או אין עזרים משלימים חשובים כגון מבחר ניירות. על כן טוב לדעת שיש כתובת קרובה ואיכותית אליה ניתן לפנות עם כל צורך הנוגע להדפסת מסמכים, טוב להכיר את שירותי ההדפסה שמציע זיו.

מבקשים להדפיס? פנו אל זיו!

שירותי הדפסה אצל זיו מציעים מענה מהיר, יחס אדיב, תוצר מקצועי ובנוסף לכל גם ייעוץ חשוב שלא פעם עוזר לחסוך בעלויות ולכוון אל סוג ההדפסה האידאלי- אם מבחינת כמות או עובי הדף. על כן, בפעם הבאה שאתם מבקשים להדפיס פלייר, פוסטר, הזמנה, כרטיס ביקור, מסמכים לעבודה, עבודות להגשה וכדומה, פשוט מאוד שלחו במייל. מהיר, פשוט, נוח וחשוב מכל גם משתלם!

בחירה חסכונית

רבים עשויים לתהות מדוע לפנות להדפיס במקום מקצועי ולא להסתפק במדפסת הביתית, ובכן מלבד העובדה שהדפסה מקצועית כוללת ראש דיו איכותי לצד סוג מדפסת אידאלית, גם מדובר על חיסכון. כיום ברגע שהצבע במדפסת נגמר, מוטב לשקול לרכוש מדפסת חדשה, ולו כי עלות ראש דיו חדש עולה יותר מכל המדפסת. על כן כאשר שולחים להדפסה במקום ייעודי, ניתן להימנע ממצב בו יש לרכוש מדפסת חדשה- רק כי השתמשתם בהרבה צבע.

שקיפות מלאה

בין אם מדובר על מסמך צבעוני או על מסמך שחור לבן, זיו יודע להציע מחירים אטרקטיביים במיוחד. מכאן שאם גם אתם צרכים מענה מידי עבוד הדפסה עוד היום, אם גם אתם מבקשים לסמן וי על המשימה באופן מקצועי ויעיל, אין צורך לחשוב יותר מדי, שלחו להדפסה ותצאו מרוצים! מדובר על מסמכים גדולים? מדובר על מספר רב של עותקים? שוב אין שום בעיה! השאירו לזיו למצוא את המענה הטוב ביותר עבורכם. לסיכום נציין שה"אני מאמין" של זיו דוגל בשקיפות ואמינות, כך שהלקוח מראש יודע כמה הוא צריך לשלם ואין הפתעות לא נעימות, אלא רק שביעות רצון מלאה. שלחו עוד היום!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button