טל: 073-7613611

לימודי שירותי תוכן מבית זיו לפיד

כיום רבים מהאנשים מבקשים לתפעל באופן עצמאי את אתר הבית שלהם, את הבלוג האישי, או פשוט מאוד את דף העסק אשר מופיע במגוון הרשתות החברתיות. אי לכך יש צורך בהבנה מקיפה בניהול אתרים וכמובן שגם נדרשת שליטה מלאה בניהול שירותי תוכן. מכאן שטוב להכיר את זיו לפיד – מורה פרטי בתחום אשר מקפיד על יחס אישי, מתאים את השיעורים לקצב של כל תלמיד ובעל הכרה מקיפה הן בתחום המחשבים והן בתחום הלימוד, כך שלצד לימוד פעולות פשוטות (כגון הכרת תפעול המחשב), גם יינתנו כלים חשובים עבור בניית אתרים, עריכת סאונד, תפעול יישומי אינטרנט וכדומה – בהתאם לצורך של כל תלמיד ותלמיד (מגילאי 35 ומעלה).

 

גם אתם יכולים ללמוד!

מכאן שאין בהכרח צורך לפנות אל חברת קידום אתרים על מנת לתחזק את האתר שלכם ואף אין צורך לרדוף אחר חברים או קרובי משפחה עם שאלות בתחום המחשוב, אלא באמצעות המקצועיות, האדיבות והסבלנות של זיו לפיד, (בוגר קורס הדרכת מחשבים מטעם IBM וזוכה פי-סי-און בגין כתיבת 14 מדריכי מחשבים , ניתן ללמוד באופן עצמאי מגוון תרחישי שימוש עבור העלאת שירותי תוכן, כך שללא ספק זוכים גם לחסוך כסף וגם להחזיק בכלים חשובים אשר ילוו אתכם מעתה והלאה.

להיות אדונים באתר שלכם!

לאור כל זאת, טוב לדעת שעם מעט השקעה, גם אתם תוכלו לשלוט בתחום העלאת שירותי תוכן, כך שגם אתם תוכלו להעלות תמונות (ואף להתאים אותן לנתוני הפורמט), להעלות קבצי מוסיקה לאחר עריכה, לעדכן את הבלוג, להעלות מגוון קבצים עבור שיתוף וגיבוי ובאופן כללי להיות אדונים באתר שלכם – לשנות ולעדכן בכול רגע נתון, כך שהאתר שלכם יהיה הרבה יותר רלוונטי, מעניין וחי.

ליהנות משליטה מלאה!

מלבד לימודי העלאת תכנים ותיחזוק האתר, גם טוב לדעת שזיו מעניק מגוון כלים נוספים, אשר ביחד מאפשרים עצמאות מוכחת בתחום. מבקשים טעימה? ובכן לקוחותיו של זיו (הן לקוחות שעוברים שיעורים באופן מקוון והן לקוחות עמם הוא נפגש פרונטלית) זוכים ללמוד כיצד לבנות אתרים, לשלוט בכל תוכנות WordPress, לתפעל יישומי אינטרנט, לערוך סאונד, להכיר מגוון מערכות הפעלה, לחדש אתרים ועוד. מכאן שאם גם אתם מבקשים שליטה מלאה – אתם מזמנים ליצור קשר עוד היום!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button