טל: 073-7613611

מאמר שיווקי על הדרכה על שימוש טלפונים חכמים, טאבלטים, אייפדים

השימוש במכשירים האלקטרונים נראה אוטומטי וטבעי מאד עבור אנשים צעירים שנולדו בשנות האלפיים. אבל מה קורה עם אנשים מבוגרים יותר, שזקוקים לסיוע – או לצעירים שמעוניינים להיכנס לתחום וזקוקים להתעדכנות או רענון? במצב זה כדאי להיפגש עם מומחה על מנת שיוכל לסייע לכם להתגבר על הפער הטכנולוגי. אנשים רבים, בכל הגילאים, זקוקים לסיוע של מומחה טכנולוגיה גם כדי להתגבר על פוביה ממחשבים, מכשירים טכנולוגיים וגאדג'טים, ולכן אם יש מומחה כזה בזמינות – מומלץ לעשות שימוש בשירותיו!

 

זקוקים למורה פרטי לשימוש באמצעים טכנולוגיים? זו לא בושה!

 

ישנם שלושה חידושים טכנולוגיים משמעותיים בשנים האחרונות, שלא פשוט להדביק את הפער מולם. בנוסף למחשבים שכולנו התרגלנו אליהם, כול העולם משתמש גם באייפד / טלפון חכם / טאבלט. לכל אחד מאלו סוגים רבים, טכנולוגיות וממשקים מסוגים שונים, אפליקציות יעודיות, תוכנות מיוחדות, תוספים ועוד. לא פשוט להשתלט על אחד בקצב המסחרר בו יוצאות גרסאות חדשות, אז על שלושה? אם אתם רוצים ללמוד לעבוד עם הממשקים השונים, רוצים לדעת איך להתקין ולהסיר תוכנות, לשפר את הביצועים ובכלל – להתחיל מאפס לעבוד נכון ולשמור נכון על מוצרי התקשורת והבידור שקניתם, אתם זקוקים לעזרה מקצועית!

 

כאמור, רבים זקוקים לשירות כזה, מצעירים שמעוניינים להתמקצע ולהשתפר, תלמידים שלומדים תחומים אלו בבית הספר או מבוגרים שמעוניינים להוסיף תחביב חדש, דרך תקשורת חדשה עם הילדים / נכדים או להוסיף עניין לחיים שלהם. כיום לא חייבים לעשות זאת לבד ובצורה לא מסודרת – אפשר לעשות זאת עם זיו, מומחה להדרכה של טלפונים חכמים, טאבלטים ואייפדים.

 

למה דווקא עם זיו?

 

זיו הוא מומחה ברמה גבוהה מאד לשימוש בטאבלטים, טלפונים ואמצעי בידור אלקטרוניים, לצד מחשבים, חומרה ותוכנה מסוגים שונים. לא רק שהוא מחזיק בידע ברמה הגבוהה ביותר והמעודכנת ביותר, הוא גם מורה מצוין שיודע להסביר דברים מסובכים בצורה פשוטה. זיו, מייסד "זיו מורה פרטים למחשבים", בוגר בהדרכת מחשבים מטעם IBM, זכה בפרס יוקרתי על כתיבת 14 מדריכים ללימוד מחשבים! בימים אלו הוא מלמד מעל 100 תלמידים, ולכן אם אתם זקוקים למורה איכותי – זיו הוא האדם עבורכם!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button